duktiga jag

idag har jag varit duktig må ni tro :) jag har bestämt mig för att ta tag i min träning, IGEN! så jag har precis varit på gymet och svettats. körde först cross 30 min, styrka armar 20 min, rodd 5 min och sist löparband 10 min i stark lutning men bara gång. jag är riktigt nöjd med mig själv haha. nu måste jag bara hålla detta igång oxå. är ju alltid det som är det svåra med träning, att hålla motivationen uppe hela tiden och även att kunna fortsätta träna när motivationen dalar. men jag ska försöka :)

jag har även gått en långis med theo i förmiddags och så cyllade jag till gymet och hem igen :) jag har ju för fasen varit megaduktig idag haha!!

på gymet finns det 5 st crossmaskiner och idag var det 3 st (med mig inräknat) som körde på dom. när jag kom var det redan en som körde och hon körde längst ut till vänster. naturligtvis så ställer jag mig då längst ut till höger :P måste ju vara låååångt ifrån varandra. kan ju bli farligt annars. och när vi kört en stund kommer det en till tjej. gissa var hon ställer sig? i mitten såklart!!!! så det är en maskin mellan varje person!!! och så är det ju jämt. varför gör vi så egentligen?? vad tror vi ska hända om vi ställer oss intill hihi... jag är väl medveten om att jag alltid gör så. i de flesta situationer när det är människor jag inte känner. jag känner mig mest konstig om jag ställer mig intill när det finns flera maskiner lediga lixom. som att jag inkräktar eller något sådant. och inte kommer jag ändra på det heller haha :P


jag gjorde oxå lite sit-ups :P
Kommentarer
Postat av: emmie

jag e nog en sån som folk tycker e konstig, jag körde alltid på samma maskin för den va bäst, stabil liksom...så de såg lite konstigt ut när de va kanske 7 maskiner på rad och en som tränade och så kommer jag som tvunget ska ställa mig bredvid bara för att där va "min maskin"... å va den upptagen så tog jag en annan tills den blev ledig, vips så va ja där istället.. haha

2008-07-07 @ 20:13:44


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0