en vän som anna

nu ska designen vara färdig. marina var snäll och fixade det sista som jag bad om så nu känns den helt färdig :) så jäkla fin är den ju!!! jag är helnöjd iaf.

har precis lagt på luren efter att ha pratat med anna. hon är så jäkla underbar. säger inte detta för att fjäska in mig eller så utan det är faktiskt helt sant. hon visar alltid en sådan värme och omtanke. alla som har en vän som anna kan skatta sig lyckligt lottade. nu under denna sommaren då jag och fredrik har varit med om en del tråkiga händelser har hon alltid ringt och frågat hur det är. så jäkla lätt att prata med henne och jag vet att hon verkligen bryr sig. jag är helt klart lyckligt lottad!! och hon berättade även en riktigt spännande grej som jag inte vet om jag får skriva om här så det tänker jag inte göra. så ni får helt enkelt fantisera fritt om vad det kan vara. jag blev iaf helt lyrisk haha!!

just nu sitter jag och tittar på dn-galan. jag blir så jäkla imponerad av carolina klüft. shit vilken glöd den tjejen har. tänk om man ens hade haft hälften av den driven, glöden och talangen som hon har. hon var alltså nästintill överlägsen i sjukamp. hon hade kunnat fortsatt vara det och bara fortsatt vinna medaljer. men istället ställer hon om och börjar med längdhopp. där hon vet att konkurrensen är större och det kommer bli svårare för henne. det är verkligen imponerande att hon vågar. man tycker ju att det skulle vara svårt att gå från att vara överlägsen till att absolut inte vara det. men hon gillar den utmaningen. hon är helt enkelt grym! nu sitter jag även och väntar på att kallur ska springa. även hon är en grym idrottare som imponerar och jag önskar jag hade den talangen :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0