hänt på torget

fixar och donar här hemma. tvättar som en tok minst sagt. är inne på maskin nr 6 :P finns att göra när man legat på latsidan höhö. och det är mindra roligt att göra det när det här 30 grader ute. svettades som ett djur förut nä jag hängde upp tvätten där ute. PHUH!!! pausar nu för jag kom på att jag behöver ett smyckeskrin men jag kan aldrig hitta något fint. men nu hittade jag en sida där dom var hyfsat fina. fortbox.se hette sidan. finns massor att välja mellan. blir till att köpa något där tror jag. just nu har jag smyckena slängda i en låda och dom ligger lite hur som helst. men nu ska det bli ordning på´t :)

jag tänkte på en sak när jag var och handlade. jag såg nämligen en pojke och en flicka, förmodligen syskon, som var på väg in i affären. flickan snubblar över trottoarkanten men trillar inte. det ser så roligt ut när hon sen försöker se ut som att inget har hänt fast att hon är röd som en tomat i nyllet! efter kommer hennes lillebror, snubblar på samma ställe och låtsas som ingenting, röd som en tomat i nyllet haha. inte snällt att skratta men det ser så skönt ut när. man vet ju själv hur det är. man hoppas att ingen såg trots att man vet att någon såg. man försöker se heeelt oberörd ut haha.

näe, unga mödrar.

ciao
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0