helg helg helg

japp, nu är det helg, igen. efter min extremt tuffa jobbvecke höhö. 2 dagar är väl ganska så lagom :) det kändes som att jag gjorde ingenting på jobbet idag. kände mig lite smått off tills det var ungefär 1 timmer kvar. då jäklar blev det fart i mig. nä men jag gjorde grejjer innan oxå men jag kände mig iaf off på något vis. men det gick la great ändå får jag säga :)

idag när jag kom till jobbet var köksvärdinnan där som vanligt, ni vet hon som stirrar haha. men idag var hon UUUNDERBAR :P
Elin kommer till jobbet:

-Hej hej, säger jag
-Hej hej, säger köksan. Har du färgat håret?!
-Japp, svarar jag. behövdes en uppfräshing.
-Det blev ju jättefint!, säger köksan.
-Åh, tack så mycket, säger elin och ler som ett fån.
BESTFRIENDS FOREVER

jag har även varit och klippt min lugg nu i eftermiddags. jag klippte mig på det vanliga stället men det var en praktikant som klippte mig. en som utbildar rättar sagt. först kommer hon emot mig och ser helt vettskrämt ut. frågar om det är jag som ska klippa luggen. jag sätter mig. sen tar det typ 20 min att klippa den :P det är vad det tar för min frisör att klippa hela mitt hår typ haha. men jag hade inte bråttom. h on var ju noggrann iaf, det är alltid bra ju!! och det blev bra. först var jag rädd att den blev för kort men eftet att ha stirrat på mig själv i spegeln ett bra tag har jag kommit fram till att den blev perfekt :) HEJJA PRAKTIKANTEN

just nu håller vi på att fixar Charlie Wilsons war. en film med tom hanks. han har aldrig gjort en kass film än så länge så jag hoppas att det fortsätter på detta sätt. ska snart åka till affären och handla lite gött :) måste man ju få nu när det är helt och allt :)

ciao
Kommentarer
Postat av: erica

oooh, snygging :D

2008-07-11 @ 19:52:43
Postat av: emmie

shitfrääscht (på töntig sthlmska)

2008-07-11 @ 23:33:00


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0