jag är bra

gissa vad jag gjorde kl 08,15 imorse... jo, jag var ute och sprang. FY FAN VAD JAG ÄR BRA!!! haha. 5 km blev det och det var inga sköna eller trevliga 5 km utan 5 km där jag fan led och fick kämpa för att komma runt. usch, inge bra. men det ska det bli ändring på var det tänkt. jag har även hunnit med en 1 timmes promenad med theo :) redig jag är då!!! haha. sketagött! så nu sitter jag här, har precis slängt i mig 4 knäckemackor och lite juice. har inte duschat än. ett litet äckel är vad jag är höhö. men jag är nöjd ändå!

idag är det ganska så soft. ska jobba mellan 16 och 21,30. är hyfsat lugnt dom timmarna tycker jag. ska nog gå bra :) imorgon är det ju oxå lugnt. jobb mellan 8 och 14. lite stressigare på morgonen än kvällen men det kan vara rätt gött för då går tiden fortare.

jag ska få julgrejjer som varit marikas. fredrik snackade med deras mamma igår och dom hade varit och rensat i marikas och roberts hus. då frågade hon fredrik om jag ville ha julgrejjerna. han sa ja för det antog han att jag ville. och det vill jag. men det känns lite konstigt. det är ju hennes lixom. jag vet att hon har fina julgrejjer så det är ju inte det som är problemet. bara att det är hennes lixom. dom har även frågat om jag ville ha kläder men där sätter jag stop. det går ju inte!!

näe, en dusch vore inte fel.

ciao
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0