jag är född i en liten by

har precis duschat. ja, jag har gått med intorkad svett sen imorse. jag erkänner haha!! men jag har städat idag och legat och skurat golv och väggar på toan. kändes inte helt lönt att duscha innan det :P men men, nu är jag fräsh som få :) har ännu inte pratat med emma så jag vet inte hur det blir ikväll :/ men jag väntar!

fick hiskeligt ont i ryggen förut. precis efter jag varit ute och sprungit. kunde inte böja mig eller resa mig. fredrik sa att jag såg ut som en gravid gammal kärring haha. vilke kombo lixom :P men nu känns det iaf bra igen. men jag vågar inte göra något hastigt för då kommer det kanske igen. det vill jag inte!

faller du,
så faller jag.
håll mitt hjärta hårt,
låt mig aldrig gå.
faller du,
så faller jag.
jag släpper aldrig taget,
jag är beredd att slåss.
faller du,
 så faller jag.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0