JAG VANN JU

hahahah, ni kanske kommer ihåg bloggdesigntävlingen som jag skrev om för några dagar sedan. jag vann ju för tusan. helt otroligt. jag vinner ju aldrig något. men nu så. och den är ju så fiiiiiiin :)

http://marinaberglund.blogg.se/index.html  <----- där ser ni den :)

fan vad glad jag blir hihi

nu ska vi gå och lägga oss. börjar inte jobba förrän 14 imorgon men jag är lite tröttis eftersom jag är förkylder. hade lite feber oxå innan idag men den är borta nu. jag var ju även upp halv 6 imorse så jag har minsann goda skäl till att vara trött ;) 

natti natti på er..... jag vann hihi
Kommentarer
Postat av: Marina

Svar: Gör det när du har tid. :) Grattis igen! :D

2008-07-20 @ 21:54:57
URL: http://marinaberglund.blogg.se/
Postat av: Marlen

GRATTIS till vinsten! Det ska bli spännande att se resultatet!

Kram Marlen

2008-07-20 @ 22:16:35


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0