jobb jobb jobb

jobb?! på en lördaaaaag?! tokigt jag vet haha. känns ju så där skojigt förstås. men det är hyfsat bra med pengar sen ju så det är bara att göra´t :) har ju delad tur idag vilket ju då innebär att jag har en 3 timmar lång rast på eftermiddagen. så igår var jag och hämtade saras extranyckel så jag ska låna hennes place under tiden. hon jobbar nämligen idag. ska vara där även imorrn för då har jag oxå delad tur men då är sara hemma så då har jag sällskap. finns ju en viss risk att jag somnar idag haha. får väl ställa klockan för att vara på den säkra sidan :P så den här helgen är det jobb som gäller. fasiken var gött det kommer vara imorrn 21,30!!!!!

hmm, något mer?! näe, tyvärr inter. så jag ska inte plåga er med en massa strunt haha

ciao!


här vill jag ligga!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0