kunde blivit tookigt

hahaha, jag har hela tiden varit inställd på att jag jobbar mellan 7 och 15 imorgon. skrev ju det tidigare oxå. så stod jag och glodde på almenackan, inte för att kolla när jag jobbar utan glodde mest bara haha. JAG JOBBAR MELLAN 14 OCH 21 IMORGON hahahaha. vilken jäkla tur att jag stod där och glodde haha. kunde blivit tokigt imorgon annars. kommit in där klockan 7 och bara: men du ska inte jobba nu. du kan åka hem igen. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahha. jag hade blivit tooookig då ju. men men, jag glodde iaf som tur var!

sen måste jag tipsa om en tävling där man kan vinna  en bloggdesign. jag vill gärna vinna den iaf :)
tävlingen hittar ni häääär: marinaberglund.blogg.se/  kika in vet ja :)

näe, nu ska jag gå och lägga mig i sänga och läsa min bok. Nord och syd. mycket bra bok. så ni som inte har något att läsa i sommar, LÄS DEN FÖR TUSAN :)










natti









Kommentarer
Postat av: Marina

Svar: Tack det var roligt att höra! :D



Lycka till i tävlingen! :D

2008-07-13 @ 21:41:53
URL: http://marinaberglund.blogg.se/
Postat av: Evelina - newlywed <3

tack!

hihi verkligen tur att du kollade tiderna =)

kram!

2008-07-13 @ 21:46:07
URL: http://evelinas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0