långt hår

jag får panik!! jag håller på att låta mitt hår växa ut för jag vill ha låååångt hår. men det ta ju sådan tid!!! jag har kommit en bit på vägen och jag tror inte jag haft så här långt hår förut. iaf så har jag inte haft det på mååååånga år. men jag vill ha långt hår nu!!!! har funderat på hårförlängning men dels så kostar det massa pengar (tycker jag) oxå sliter det på håret. och sen tar man ju ur det efter 2-3 månader. känns ju så där lönt lixom. men jag vill ju ha låååångt hår och det nu mesamma haha. nu nu nu...

har precis sett på film... igen :P hero wanted hette den. cuba gooding jr var med. fanns några kändisar till men inga stoooora. den var helt ok tycker jag väl. action var det ju. massa pang pang :P

"After he awakens in a hospital, a man tracks down and murders the man that left him and a bank teller for dead during a robbery, only to end up having the slain thief's associates come after him in retaliation."

Kommentarer
Postat av: emmie

den filmen e ju ungefär lika bra som ränneskita =P

2008-07-08 @ 20:59:54


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0