ledig imorgon

imorgon är jag som sagt ledig men först måste jag överleva denna dagen :P har ingen motivatione idag hellerutan jag vill bara stanna kvar i sängen och läsa min bok Nord och syd som jag fortfarande läsa och leka med missarna. men men, vuxenlivet är tufft så det är bara att stå ut. efter idag har jag bara 7 dagar kvar att jobba och sen börjar mitt sommarlov :) himmel så häääärligt det är!!! och himmel vad varmt det har varit inatt!!!! vi kan ju inte ha fönstret öppet i sovrummet för då hoppar katterna  ut så det blir apvarmt hos oss. inte lätt att sova då. har dock sovit hyfsat men inte bra :/  när jag kommer hem idag så ska jag se till att plocka lite här hemma. här är inte stökigt men plockar jag inte idag är risken stor att det snabbt övergår till stööööök haha.

blev ingen sanna kallur igår på galan. kanske var tur det eftersom hon ska vara med på os och då vill vi inte har några skador på vårt medaljhopp :) klüftan kom 3:a. tycker jag var bra gjort av henne. dock vet ju jag inte alls hur bra hennes konkurrenter är men det känns väl inte som att hon är ett medaljhopp i år. får nog ge henne några år innan hon når dit om nu någonsin kommer göra det. men vi hoppas iaf haha.

jäjä, nog snackat om friidrotten antar jag. jag ska borsta tänderna, leka med katterna och sen dra.

ha en bra dag allihopa så ses vi i eftermiddag :)

ciao
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0