lite tråkigt

usch vad jag har trååååkigt idag. har suttit och läst nu den senaste timmen men tröttnade på det så nu färgar jag håret haha. snacka om lite impulsfärgning! nä, men jag behövde färga utväxten men såklart kunde jag inte hålla mig till det så jag färgar alltihop brunt :) alltid roligt med lite förändring. blir spännande att se hur det blev :P min huvvevärk är helt borta nu. känner mig bara lite smått trött eftersom jag inte sov något inatt. men vill egentligen inte sova nu på dagen heller för då kommer jag inte kunna sova inatt heller. vilket dilemma höhö.

jag längtar som fasen till helgen. vi har bestämt med robert och emma att vi ska träffas och umgås lite. förhoppningsvis är det fint väder så jag och emma kan spöa killarn i kubb ännu en gång haha. vi är fan grymma på det!!! det var längesen vi sågs så jag tycker det ska bli riktigt roligt. lääängtar.
Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas din huvudvärk blir bättre snart. Vi är nig mesar bägge tvåm jag stannade hemma igår för lite ryggvärk och sömnlöshet....men som sagt palla med?!?!? Sen har jag en liten fråga. Hur har du fått din design på bloggen så snygg....du vet högst upp. Jag vill också ha nåt snyggt avundsjuk.

2008-07-09 @ 15:08:33
URL: http://lulockballon.blogg.se/
Postat av: Emma

Förresten det var jag Emma som skrev förra inlägget....glömde skriva det =)

2008-07-09 @ 15:09:04


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0