ny design

som ni alla kanske ser så är min nya design på plats. shit vad duktig du är marina. tusen tack till dig!!!! jag är skitnöjd! det ända jag vill ändra på är fotot till höger. hatar det och har bett marina ändra till ett annat. hoppas hon vill göra det :) annars är den toppen toppen toppen :)

har ju jobbat och sletet hela dagen idag. kände inte alls för det idag och har inte varit rolig idag. knappt pratat med de boende. bara när dom snackat med mig. så brukar jag inte alls vara. hoppas det är bättre imorgon :) nu sitter jag här och är sketahungrig men orkar inte göra någon mat. chansen att min käre sambo gör det än ju minimal, om inte helt obefintlig!

katterna blev glada när jag kom hem. Lisa vet jag iofs inte eftersom hon fortfarande är blyger men Leo sprang emot mig och började kela direkt. så ska det vara. Theo blev ju superduper glad när man kom innanför dörren och det har jag saknat. så det var kul när Leo oxå blev glad över min hemkomst :)

näe. mat var det jag. någon som vill komma hit och laga lite god mat?? frida, du tycker ju om att laga mat :) masa dig hit haha.

ciao på er!
Kommentarer
Postat av: Marina

Svar: Nu har jag bytt bild. ;)



Ha en bra kväll! :D

2008-07-22 @ 19:05:36
URL: http://marinaberglund.blogg.se/
Postat av: emmie

shitfräääscht!!!

2008-07-23 @ 10:48:27


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0