ops i did it again

aaaaaah, ont i ryggen igen. men jag får skylla mig själv. hade lite ont igår men kände inget imorse så jag har precis varit ute och sprungit :P och nu har jag ont i ryggen igen. inte som jag hade i lördags men ont har jag. undra vad det kan vara lixom. jäjä, det går väl över någon gång! gick iaf bra att springa idag. kändes inte jobbigt så det går åt rätt håll. sprang halvmilen på 25 min så jag putsade min tid med 2 min. rätt ok tycker jag haha. nööööjd!

jobb idag som sagt. inte mycket mer att säga om det.

theos tass. hmmm, tror det går åt rätt håll. ser fint ut och han stöder bättre på den så jag hoppas det fortsätter så här. men det är synd om han, han vill ju verkligen gå ut på en promenad men det får han inte. bara precis ut och bajja och sen in igen :/ jag känner mig stygger. men jag tror det har läkt om några dagar så då ska vi nog kunna promenera igen :)

näe, nu ska jag duscha :)

ciao
Kommentarer
Postat av: Madde

Kika gärna in någon dag om du inte har något att göra på datan :)



Kram Angelwing

2008-07-14 @ 10:30:55
URL: http://angelwing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0