Tisdag

dagens andra långpromenad är nu avverkad. funderade förut på om jag skulle dra till gymet idag oxå men det fick bli en extra långis istället. tror att theo var nöjd med det beslutet :) jag hoppas på lite finare väder imorgon så jag kan ut och jogga efter jobbet. idag har det varit mulet hela dagen och jag väntar på att det ska börja ösregna när som helst :P

har inte gjorde så där överdrivet mycket idag heller. kollat igenom ellos höst/vinter katalog. mycket fint där i år tycker jag. har bestämt vad jag ska beställa :) jag tycker färgerna på höstn och vintern är så fina och mysiga. massa brunt, grått, svart,vinrött och blått. tycker det blir fina kombinationer av det :) och för att inte tala om alla koftor som finns. HIMMEL vad jag älskar koftor haha. myyyyyyyyys!!!

vi har även bestämt att vi ääääntligen ska göra ett stort inköp på ikea :) jag har plockat ut precis allt som vi ska ha. hyllor, vitrinskåp, soffbord, tv-bänk, spegel... ja lite smått och gott helt enkelt. men vi ska se till att beställa över nätet och få det levererat hem till dörren för vi kommer inte få plats med allt höhö. det ska bli sååååå gött att äntligen bli färdiga med inredandet. något så när iaf :) vi har trots allt bott här i snart två år. på tiden att vi tar tag i det hela!!

näe, nu kom pojken hem så jag ska börja fixa med lite mat.

ciao

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilken lyx=)

2008-07-08 @ 22:40:59


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0