trött tröttare tröttast

idag är jag trötter. fick jobba till 22 igår för det var så pass mycket att göra och sen låg jag och fredrik och snackare till 23 igår oxå ska man upp halv 6 idag. inte riktigt bra men jag är ju ledig imorgon. dock ska jag jobba 4 timmar på söndag. var ju inte meningen men de behöver extra personel då. tjänar 260 spänn i timmen då så det kunde jag inte säga nej till ju :) är ju inte speciellt länge så det ska la gå.

tänker på theo nästan hela tiden men det känns faktiskt lättare nu. det har sjunkt in och jag tänker tillbaka på han och ler nu istället. uppskattar den tid som vi fick tillsammans. jag kommer ju aldrig glömma den lille sötingen!! men det känns fortfarande tomt. tittar fortfarande efter han ibland. man förväntar sig att han ska komma springande runt hörnan. och ibland tror jag att jag ser han men då är det något helt annat istället. snurrigt det där.

näe, nu ska jag gå in och se om det är liv i fredrik än.

ciao
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0