u and ur hand

idag gick jag upp halv 8. på min leeeediga dag. jag är inte riktigt klok haha. men klockan 8 stack jag ut på en joggingtur :) det var riktigt jäkla gött!! så nu sitter jag här helt svettig och äcklig och ska snart masa mig till duschen. knappt lönt att duscha iofs eftersom jag kommer vara lika svettig sen när jag är färdig. men jag får väl göra ändå :P ska sticka iväg till mamma och pappa sen på campingen. vi ska dra in till den stoora staden senare och kolla lite. pappa ville in på stadium och storshoppa och jag tänker tigga grejjer av mamma haha. jag vill ha mina stabilopennor :) ska kolla efter dom idag hade jag tänkt.

jag och fredrik stack ut till campingen igår och badade. första gången för mig i år och det var hur gött som helst. 28 grader i vattnet, 32 på sina ställen. häääääääärligt härligt!!!! sen sola jag lite och snacka skit och sen drog vi alla iväg och köpte pizza :) kebabrulle för min del. mums!

jag hade katterna ute en lite stund förut men gud i himmelen vilken hönsmamma jag är!! var ju likadan med theo. jag vågar inte släppa dom med blicken för jag är rädd att de ska sticka direkt. ack ack ack, dom är ju katter. dom hittar ju tillbaka. och de skulle inte gå långt ändå. det vet jag ju. men jag hönsar ändå. men det jag just nu för sinne på är att de ska upp på bordet heeeela tiden!!!! och hur säger man till en katt lixom. jag lyfter ner dom i nackaskinnet och gastar nej och hoppas att dom ska fatta en vacker dag. men än så länge har det inte gått in :P

näe, en dusch var det jag :)

ciao
Kommentarer
Postat av: erica

aaaah, lyxo . jag vill med hänga på campingen med er :(

2008-07-29 @ 12:10:10
Postat av: Emma

Är du riktigt enveten, även fredrik, mot katterna med att de inte får hoppa upp på bordet så lär de sig tillslut. De gör det åtminstone inte när du ser :) Hur är läget annars? KRam

2008-07-29 @ 13:36:35


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0