förklaring

jag vet att många kommer tycka och tro att theo är helt bortglömd nu och att jag bara gått vidare och struntar i han. men det har jag inte. kan knappt titta på hans leksaker så kommer tårarna. vi storstädade igår:

Fredrik: vi måste ställa undan hans (theos) grejer nu.
Jag: nä.
Fredrik: men vi kan väl iaf lägga dom i en plastsäck?
Jag: nä. och börjar storgråta. vi kan inte städa bort han redan!

jag hade tänkt vänta med det tills vi har begravt han. vi ska (eller djursjukhuset) kremera han och det tog någon vecka. sen får vi hem honom i en urna och då ska vi begrava han i trädgården vid ett träd. där trivdes han bra :)

anledningen till att jag skriver detta är pga dessa små liven:

ja, vi har hämtat katter! det var antingen nu eller efter jag börjat skolan och jag vill vara hemma med dem så att de känner sig trygga och säkra hos oss. theo kommer aldrig att kunna ersättas och det ska vi inte göra heller. men djur måste vi ha här hemma. annars är det inget riktigt hem :) jag kan ju lova att theo sitter och gruffar över att det finns katter i hans hus. men han vänjer sig nog snart. :)fredrik har alltid velat ha katt men det går ju inte med theo. jag känner mig dum som förklarar mig för er men jag vill inte ha en massa skitsnack om det. kanske det blir ändå men nu har jag iaf förklarat hur det ligger till.
None

Theo glömmer vi aldrig
Kommentarer
Postat av: EMma

Vilka små sötingar, är det kattungar? Det är klart du inte kommer glömma theo, men varför blev det som det blev, var han sjuk?

Kram

2008-07-20 @ 17:55:37
Postat av: emmie

så söta å kära de va :)

2008-07-20 @ 18:38:49


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0