vad har hänt?

igår var riktigt najs :) vi var ju hos emma och robert. vi (emma egentligen) lagade mat. ryggbiff med bbqsås och sen något potatisgrejs till haha. vet inte vad dom heter :P det var iaf riktigt jäkla göttit. sen gjordes det även en uuuunderbar efterrätt. grillade bananer med smält vit choklad och vaniljglass. wohooo det var riktigt gott asså :) snackade en massa skit och så där. som vanligt vid sådana sammankomster. vi hade det riktigt bra iaf. sen sov vi hos fredriks föräldrar. dom hade även passat theo så han behövde vi inte oroa oss för heller :) fredrik är bakis som faen idag. han sitter just nu och äter bakfylle mat = kebabpizza :) jag känner inget men jag drack knappt något heller. behövdes inte.

theo har skuri sig på ena trampdynan! typiskt! men det ser ju fint ut iaf. ringde djursjukhuset och dom sa att han skulle ta det lugnt och när han är ute ska han ha en strumpa och plastpåse på tassen. kommer ju se aningens lustigt ut haha. men det är så typiskt. när han bodde i skåne hände det inget med han. men nu hos oss är det något med jämna mellanrum. vad gör vi med han undrar ni då. iiiiiiiinget, vi har otur bara ;) störigt är det iaf. får hoppas att det inte blir något mer med det utan att det läker som det ska.

så, jobb imorrn igen. 7-15 tror jag det är. jobbar 4 dagar denna veckan. är väl helt ok får jag säga. börjar snart jobba heltid och då börjar helvetet. bara två veckor men det är fan möe ändå!

jag lyckades få med mig kameran igår. duktiga jag. tyvärr hjälpte inte det för batteriet var slut :( blev inga bilder. tog några bilder med emmas kamera så jag hoppas hon kan skicka dom till mig *blink blink* (över hotmail blir bra emma hahah)

näe, nu ska jag gå och läsa min nyinköpta skvallertidning :)

ciao
Kommentarer
Postat av: Marina

Hej!

Jag har en bloggdesign tävling i min blogg nu om du skulle vilja vara med och tävla! Den pågår till söndagen den 20 juli klockan 10:00! :)



Ha en bra kväll! :D

2008-07-13 @ 18:58:49
URL: http://marinaberglund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0