vatten vatten

wohooo, FY FAEN VAD JAG ÄR BRAAA!!! hahaha. kan ni möjligtvis gissa vad jag gjorde imorse kl 09,00?! jo, jag var ute och sprang en halvmil :) jag är redig som faen. en vecka iaf haha. idag kändes det mycket lättare redan från början. kom in i andra andningen och sen flöt det på ganska bra. dock fick jag världens blåsor under bägge fötterna och nu svider de som fasikens. vet inte om det är mina inlägg som spökar lite! inte bra iaf. så jag sitter här och dricker vatten. ska gå ut en långis med theo snart oxå. dock ser det ut som att det ska börja regna när som så det blir väl till att ta med ett paraflax :P

idag ska det städas!! vi har inte så där stökigt som vi har en tendens till att ha i slutet av veckan. behövs plockas lite men mest dammsugas. och det är det tråigaste så det får fredrik göra :P jag plockar och skurar hellre hihi.

sen ikväll ska vi till emma och robert (tror vi ska till dom och inte dom hit) och där ska vi kanske laga lite mat och umgås. vi har inte bestämt vad som händer, bara att det händer något :P ska bli riktigt sköj, som emma skrev :P

näe, en runda med theo var det jag.

ciao
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0