zero

usch, jag har haft tråkigt hela dagen!!! jag blir ju knäpp i huvet när jag inte har något att göra. till slut blir jag helt däven (nere, för er som inte kan västgötska) och då blir det som att jag vill göra saker men jag orkar fan inte göra ett smack. känner inte för att göra något fast jag vill göra något!! såklart går det ut över fredrik för jag varken gör eller säger någonting. verkligen roligt sällskap!!! och jag vet inte vad jag ska göra för att bli av med skiten!!! bara vänta ut det antar jag :P men det är fan skittråkigt när man känner så här. vet ju inte vad jag ska göra eller var jag ska bli av. rastlös utan ork!!
Kommentarer
Postat av: emmie

kom ihåg denna känslan när du har skit upp te öronen på jobbe... haha

2008-07-09 @ 19:15:40
Postat av: Frida

Haha, vet preeeecis vad du menar=)

2008-07-09 @ 20:51:06


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0