06,06

tiiiiiiidigt är jag uppe, hujedamäj för det!!! har gått upp tidigt två dagar i rad och redan känner jag att jag behöver semester haha. nästa vecka ska jag jobba 5 dagar och alla är tidiga pass. usch, skönt när den veckan är över. jobbar ju den helgen oxå, delad tur. blääääääääää!!! men men, slu tar ju 13 idag så jag ska väl överleva. sen efter det så kanske vi ska åka och hämta min nya cylle :) eller ja, vi får ju köpa den så för mamma över pengar  efter. jag vill ju fasen inte vänta till augusti lixom :P NU vill jag cylla :) får se hur vi gör. men jag hoppas massor!!! är ju festivalen idag oxå. får se hur vi gör med den. har blivit bjudna hem till fredriks föräldrar på lite middag oxå. aldrig fel. igår när jag kom hem stod minsann maten färdig på bordet :) pasta med korv. ingen lyx men det är ju mat. han kan allt vara duktig ibland hihi.

näe, nu ska jag fixa en liten lunchlåda. vägrar lägga 15 spänn per måltid på deras ofta äckliga mat. tack vet jag mackor :P

bajjå
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0