06,33

kan inte sova längre nu. har inga allergitabletter så därför klia mina ögon något brutalt just nu. kollade nyss när apoteket öppnar men det står inte. antar och hoppas att det är kl 10. behöver verkligen tabletterna innan jag bli tokig!! hoppas verkligen inte att de ringer och vill att jag ska jobba idag. pallar inte det med dessa ögonen så då måste jag säga nej och det känns dumt det med. speciellt på grund av allergi. men jag tror inte jag blir till så mycket nytta liksom. ringer dom så ringer dom snart iaf. usch vad jobbigt!

jaja, kryper nog ner i sängen igen.

bajjå
Kommentarer
Postat av: emmie

min stackars söta lilla elin, hoppas de försvinner snart! puss

2008-06-05 @ 10:21:55


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0