23 dagar kvar...

ja då har jag avverkar ännu en dag på jobbet. 7-15. gick helt ok. höll mig på gott humör hela dagen så då gick allting lite fortare kändes det som. jobbigt när man han ilsketråkigt och bara går och glor på klockan konstant. näe, det gick minsann fort. 7-13 imorgon. det är soft och bra :) är ju rix fm festival imorgon har jag hört så det kanske blir en tur in dit på kvällen. beror ju helt på vädret såklart.

ett avbrott i skrivandet. jag är med i en undersökning som görs av statistiska centralbyrån och då ringer de var 3:e månad och ställer frågor om skola, jobb, jobbsökande, kurser och liknande. gjorde de nyss. saken är den att man måste komma ihåg exakt vilken vecka för det är alltid en speciell vecka de frågar om. knivigt det där :P men men, man får ju ställa upp höhö

nu sitter jag mest och väntar på att unga mödrar ska börja och det är över en timme till!! får ringa erica för hon ringde förut när jag pratade i tele. hmmm, inget annat har hänt här. nope!!

jag känner hur det börjar närma sig begravningen nu. jag får riktigt ångest över den. det kommer vara otroligt jobbigt tror jag. kommer vara hjärtskärande att se fredrik och hans föräldrar och morföräldrar. mycket kommer att rivas upp igen. mycket som man nu kan kontrollera lixom. kommer bli riktigt tufft för alla.

bajjå
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0