24 dagar kvar

fredrik frågade mig idag hur det egentligen ska gå när jag har gått ur skolan och fått jobb. "ska du hållap å och räkna ner då oxå? nu har jag bara 45 år och 2 dagar kvar!!" haha, nääää, detta jobbet på korttidsboendet är ju inget jag ska hålla på med resten av livet och det är inte mitt drömjobb precis. så därför ser jag fram emot när jag är färdig. så, 24 dagar kvar :P hihi, näe men jag tror jag kommer trivas rätt bra. de arbetskamrater jag mött hittills är bra och de boende där är oxå bra. finns att göra konstant oxå, vilket oftast är skönt för annars är det bara segt och man glor på klockan hela tiden. det ska nog gå bra!

idag då. vi ska in till staden och byta lite grejjer. brevlådan som jag redan skrivit om. hoppas jag hittar något annat bra :) fredrik köpte sig en kostym igår, till begravningen. första gången jag ser han i kostym men han var så snygger så!!! men skjortan han fick med var för stor. råkade väl ta fel eller något så den ska oxå bytas. sen ska vi nog bara gå i staden lite. kanske blir en trip till svärföräldrarna oxå. när vi ändå är i krokarna.

jag tycker det känns konstigt att gå tillbaka till vardagen när någon gått bort. jag kände samma  sak när mormor gick bort. deras liv tar slut och vi blir tvungna att fortsätta våra. visst är det sorg i början men sedan går man helt vidare. det tycker jaf är konstigt. men såklart ett måste.

näe. nu ska jag ta en tur med theomannen.

ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0