attans rubrik

sitter här framför lillsyrrans dator och skummar igenom bloggvärlden. inte bra att lämna bloggkoll obevakat för länge, hade 50 inlägg phuh!! resan hit gick faktiskt smärtfritt. theo var lugn och noel krånglade bara aningens när det var matdags. men ja menar, vem kan med att krångla när det är donken som är dagens lixom. endast noel tror jag. vi försöker organisera vår vistelse här geonom att ta reda på vilka som går att träffa. ska iväg till vår faster på torsdag, emmies ex och hans familj på onsdag. jag måste även boka in sandra och jag hoppas jag kan träffa anna panna oxå men hon jobbar så jag måste ta mig till ängelholm och det måste planeras det med. sen ska vi även ha två kalas. ett för erica som fyllde år den 2:e och ett för mig som fyller år den 23:e (där fick ni en påminnelse om de) :) kommer förmodligen tryckas in lite mer under tiden :) vi hoppas naturligtvis på fint väder oxå så att vi kan åka och bada :) men det kan man ju inte riktigt planera för än.

ringde fredrik förut, han hade ringt mig. han ångrar att han släppte iväg mig. han kände sig väldigt ensammen. det har hänt lite grejjer som jag inte kan snacka om här men jag visste förut inte om jag skulle åka till skåne eller om jag skulle stanna hemma hos fredrik. men han tyckte att jag skulle åka så det gjorde jag. men jag åker hem direkt igen om han vill det. men än så länge klarar han sig iaf.

sitter och väntar på att pappa ska gå och lägga sig. mamma har dragit till jobbet så vi ska passa på att tjuvröka när dom är borta. jag vet att vi är för gamla för tjuvrökning och vara rädda för att föräldrarna ska komma på oss men.... ja, vi vågar inte annat helt enkelt :P hihi

förra sommaren i skåne,
hela syskonskaran
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0