cykeltur

har precis tagit mig en cykeltur på min sprillans nya cylle :) och theo fick följa med minsann. ville ju testa och se om han klarar av att springa bredvid cyllen utan att köra in huvet i hjulet. och det gick minsann. såg säkerligen vääldaigt roligt ut iofs haha. han drog ju aningens och det är inte helt lätt att cylla rakt då. men framåt kom vi hihi. när vi väl fått upp en bra hastighet så skötte theo farten genom att dra fram mig :P han verkade tycka ett det var roligt iaf!!!

fredrik är och skjuter borta i råda så vi är allena hemma idag. såg på den gröna milen förut. har inte sett den förut men måste säga att det är en riktigt bra film faktiskt. tom hanks är ju alltid bra iofs. jag har inte riktigt fattat hur de förr i tiden kom på att de skulle avrätta folk med hjälp av elektricitet. hur kommer man på en sådan sak lixom. det verkar inte speciellt skönt iaf :P fast det är väl inte meningen heller iofs.

igår var jag ju hos frida hela kvällen. vi satt ute och röka mest. och snackade om en massa grejs som vanligt. det var skönt att träffa lite annat folk än fredriks släkt faktiskt. inte för att jag har något emot dem men det har varit väldigt mycket så det var skönt att snacka lite annat oxå.

händer inget speciellt idag alls. imorgon är det jobb igen mellan 7 och 15 och sen mellan 7 och 13 på tisdag. två dagar i sträck är lagom tycker jag :P

ciao
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0