dagen idag

så, nu är vi hemma igen. blev en riktigt lång dag ute på kållandsö men det var riktigt skönt faktiskt. dock så var matrutinerna lite smått konstiga där idag. började med att direkt när vi kommit så fick vi rabarberpaj med vaniljsås. underbart gott och jag åt som en galning haha. sedan satt vi ite i trädgården och solade och hade det gött. efter kanske 2 timmar var det dax för maten. kyckling med potatis och sås. även det underbart gott men jag var ju fortfarande proppmätt efter pajen så det blev inte så mycket av det. och direkt efter maten blev det glass. ni kan ju tänka er hur man svällt idag lixom :P känner mig aningens uppblåst för tillfället. men gott var det, alltihopa haha. jag har bränt mig så sörens på låren ajajajaj. bara på framsidan dock så det ser så där snyggt ut. men det jämnar la ut sig någon gång i sommar ;) dagen har iaf varit toppen och skön. toppenskön!!!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0