en pina

så, nu sitter jag här svettig och äcklig. men ack så nöjd :) har precis sprungit mina 5 km på 27 minuter. är nöjd med tiden även om den inte spelar jättestor roll egentligen. är mest nöjd att jag sprang :) men jag rekomenderar inte någon att springa i denna värmen. himmel säger jag bara. det var varmt som i en bastu när man lämnade skuggan och ut i solen. sitter nu och häller i mig vatten för att ersätta. men det är gött iaf. men nästa gång får det allt bli tidig morgon eller sen kväll när det är så här varmt.

en tanke slog mig när jag var ute och sprang. varje gång jag springer om någon eller möter någon som går eller springer (är väl inte väldigt ofta som jag springer om någon som springer iofs) så ökar jag takten och håller igen med flåsandet. och varför gör jag detta?? är jag rädd att dom ska hånskratta åt mig?? att dom ska skvallra för alla sina vänner om den flåsande snigeln som de mötte i spåret häromdagen??? ringer kanske till och med hänt extra... jag förstår naturligtvis att så inte är fallet men ändå gör jag det varje gång. det resulterar ju bara i att jag flåsar desto mer eftersom jag nästan håller andan :P .... en tanke bara....

nu ska jag snart slänga mig in i duschen. måste bara sitta ute en liten stund så jag slutar svettas så in i bomben!!!! annars kommer jag ju för fasen svettas lika mycket när jag kommer ut ut duschen.
på tv ikväll är det följande:
19,00 unga mödrar, 19,30 em-magasin, 21,00 pussycat dolls 2, 22,00 och 22,30 sex and the city.

så, nu vet ni vad ni ska glo på gott folk :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0