födelsedagen

har väl varit en ok födelsedag antar jag. så bra det kan bli om man ser till omständigheterna. önskar att mina föräldrar och lillsyrran oxå kunde varit med på kalaset men men... jag och noel gjorde en supernajs tårta iaf :) stolta över den är vi såklart :) fick ett väldigt fint halsband av erica. det var ett silverhänge med mitt stjärntecken och en silverkedja. var precis ett sådant jag ville ha!! väldans fint. hade även fått ett mystiskt kuvert av mamma och pappa. det var det ett fint kort och även en bild på cykeln jag önskat mig och på den bilden stod det: levereras i juli. PERFEKT för tusan. dock kommer dom inte förräns i aug men jag får väl stå ut me och vänta på min svarte springare haha. fy fasen vad jag ska cylla hihi!! jag fick även en postlåda :P fredriks morföräldrar har lagt märke till att vår typ håller på att ramla ihop. synd bara att vi redan köpt en men bara inte satt upp den än. blir till att byta till något annat på granngården. finns ju massor med grejjer där så det ska väl inte vara så svårt.

hmm, vad mer? fick ett fint sms av monica, en kompis så jag tog och ringde upp henne nu ikväll. vi har inte pratat sen i januari så det var riktigt kul. vi ska skärpa oss med det där nu hade vi tänkt!!!

har ju även fått en massa andra sms med gratulationer :) har inte svarat på något för det blir dyrt. jäjä, jag är snål jadajadajada. men iaf: Tack för gratulationerna :) alltid kul att veta att vännerna kommer ihåg en :)

emmie och noel åkte hem idag oxå. kanske glömt att säga att de kom hit i onsdags. har varit riktigt skönt att ha dom här nu när det är som det är med allt. dom har underhållt oss så vi sluppit sitta och glo på varann utan att veta vad vi ska säga. vi hade nog deppat ihop totalt skulle jag tro.

näe, nu ska jag krypa till kojs och läsa Nord och syd (tror den heter så iaf) lånat av emmie såklart :) sedan är det jobb imorgon mellan 14,00 och 21,30. har lite smått ångest över att börja jobba men jag får stå ut. är ju pengar sedan så.... baaaaaara 6 veckor elin. you can do it!!!!

jäjä, ciao!
Kommentarer
Postat av: Frida

Vilka grejer du fått i år=) Både cykel o kamera o massa annat grejs=)Nu fick jag förklaringen till varför du inte svarat iaf, tänkte nästan att jag hade tagit fel på datum:P

2008-06-24 @ 17:29:03


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0