gråter


nu för tiden får jag en klump i magen varje gång det visas en isbjörn på tv eller i tidningen. isarna smälter och isbjörnen har ingenstans att ta vägen. hörde någon gång att ibland drunknar isbjörnar på grund av att de simmat så pass långt för att hitta is att gå upp på att de inte orkat mer. i aftonbladet idag skrev de om en björn som åkt på ett isflak från grönland till island, 29 mil. när den upptäcktes sköts den. jag började gråta när jag läste det, på riktigt. det är fan inte rätt!! ingen hade väl rätt att göra så? usch, jag tycker det är hemskt. vi människor är fan hemska. att vi inte fattar vad vi håller på med!! och nu gråter jag igen....

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0