här igen

nu så, nu kan jag uppdatera lite igen. jobbade ju till halv tio igår så då orkade jag inte uppdatera. hade inte så mycket att skriva heller. och idag var det jobb mellan sju och ett. så lite fullt upp iaf :P vårt internet är inte heller det bästa för tillfället. fungerar när det känner för det och just nu är det inte speciellt ofta. speciellt inte när jag vill sitta här.

efter jobbet idag så spenderade jag eftermiddagen med att steka ute i trädgården :) det är ju sååå skönt. speciellt med min braiga bok oxå!! dock brände jag mig ännu en gång. nu precis under skinkorna så det är så där skönt att sitta :P får bli lite framsida imorgon. satsar på att bli brun den här sommaren. men det kanske ni redan förstått hihi. jag borde även ut och springa imorgon men jag kan inte lova något. fårse om jag pallar. är ju varmt :P fick även ett hyfsat dumt kort från gymet. har ju inte varit där på typ 2 månader. så på kortet stod det "Vi saknar dig" hälsningar Lifeclub. och vad menar dom med det???!!! då fick man ju inte dåligt samvete över att man inte tränat lixom. ohyfsat av dem!!!!!

imorgon blir det nog till att ta det lugnt bara. steka som sagt :) extra långis med theo eftersom han fått va själver nu två dagar.

näe, snart desperate!! ni missar väl inte :P

bajjå
 

våra blommor har slagit ut
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0