hot hot hot

oj vad varmt det är!!! men jag klagar inte för då lär det regna imorgon. jag bara konstaterar :P har inte gjort ett smack än så länge. bara legat och solat lite och nu lagar jag mat. potatismoussaka MUMS!!! ska dock inte äta än på några timmar. ska nämligen ut och springa sen och det vill jag inte göra proppmätt. lagar mat nu för att fredrik ska få lite i magen innan han sticker iväg till skjutandet. en sådan omtänksam sambo jag är :) som sagt, springa senare idag. tror det blir 5 km eftersom det är så jäkla varmt. inte riktigt bra att springa långt då känner jag. speciellt inte när jag inte är så där väldigt tränad. hade tänkte springa vid 6. hoppas att det inte är riktigt så varmt som det är nu för då vet jag inte riktigt hur det ska gå!

fick tillbaka tenta idag och det blev som jag trodde en omtenta för min del. dock är jag ju i skåne när det tillfället är så jag får vänta till augusti. känns väl så där men inte så mycket att göra åt. får hoppas att jag kommer ihåg. ska iofs bara laborera och sen skriva reflektioner. jäjä!

näe, fortsätta med maten nu.

bajjå
Kommentarer
Postat av: emmie

öööh va trist me tentan!

2008-06-04 @ 17:04:49


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0