i had a good day

.. men vad är det för fel på mitt semviks käksvärdinnor. har ju redan berättat om den första och idag mötte jag den andra. en tjej på kanske 15 eller något som var helt mysko på något vis. hon stirrade oxå på mig. inte som den första utan hon sneglade nog mer. jo!! och hon kom med helt konstiga kommentarer som jag inte alls var med på. jag börjar undra om jag har världens största leverfläck mitt på näsan eller något liknande, som jag själv har missat men som dessa damer inte kan sluta stirra på. har jag?! :P

dagen i övrigt har varit bra. jobbade ju till 15 men det gick riktigt fort faktiskt. träffade en tjej som jag inte jobbat med förut. hon är typ i min ålder (alla de andra är 20 år äldre eller något) så vi satt och snackade en hel del. (jo, det finns mycket att göra men ibland hinner vi pausa oxå) :P hon var riktigt trevlig faktiskt. dock pluggar hon till läkare så då måste jag ta ett visst avstånd. jag menar man måste ju vara pluggis för att klara det. och sådant är vi allergiska mot (eller hur frida haha)  näe, men hon var coooool!

det är iaf skönt att jobbet än så länge känns helt ok. visst har jag lite ångest på morgonen när man ska upp kl 5 men när jag väl är där så är det inte så tokigt. vill inte jobba där resten av livet men som sommarjobb är det helt ok måste jag säga. 

jäjä, nog om mig!

ciao
Kommentarer
Postat av: emmie

bara så jag har fått de hela rätt för mig, du vill INTE jobba med det hela livet.. =P

2008-06-30 @ 18:51:04
Postat av: Frida

Jupp jupp, inte gilla:p

2008-06-30 @ 21:09:54


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0