idag bär det iväg

väldigt kass uppdatering det senaste så jag får ta igen det nu :)

emmie, noel och eddo anlände ju som sagt i tisdags :) nu har sommaren verkligen börjat på riktigt!!! dock har vi inte hittat på något speciellt än. mest suttit och snackat. igår var vi runt en sväng i skara för att de skulle få se sina framtida hemtrakter. vackra vackra skara haha. idag bär det av för oss allihopa. jag, emmie, theo och noel drar iväg mot skåneland och familjen. eddo drar hem till huvudstaden igen så vi släpper av han i skövde och kör sedan direkt därifrån. just nu håller jag på och försöker komma på vad jag behöver ha med mig. har packat alla kläder, såklart det lättaste. men allt annat tjafs är svårt att komma ihåg. nu kom jag dock ihåg lillsyrrans mobil!!!! näe. nu måste jag dra medan jag kommer ihåg den!!!

bajjå
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0