jobb jobb jobb

eller ja, jobb är det väl inte riktigt idag eftersom jag ska gå bredvid på mitt sommarjobb för att lära mig rutinerna och så där. så egentligen ska jag inte göra så mycket men får betalt ändå. aldrig fel ju. men jag känner inte alls för det. hade hellre varit hemma och suttit i solen och läst min bok :) slutar klockan halv tio och sen börjar jag klockan sju imorgon. det är ju så där roligt. men det är bara två dagar och det ska ju vara fint väder hela veckan så jag ska nog lyckas ta igen det :) just nu sitter jag mest och väntar på att hem till gården ska börja. är en timme till så jag får väl gå här och påta lite. behövs ju som vanligt! usch, blir stökigt så fort, alldeles för fort.

jaja, bajjå
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0