JUNI

juni har nu äntligen anlänt och sommaren är officiellt här!!!!! wohooo. var nyss ute och gick med theo och jag tror minsann att det är varmare idag än det var igår. med andra ord så är smältrisken hög idag :) om ungefär en timme bär det av mot kållandsö :) aaaah vad jag längtar. ska bli gött gött gött!! ska slänga på mig bikinin så jag kan steka lite idag med. imorgon och på tisdag är det ju jobb som gäller så jag får passa på. man vågar ju knappt hoppas på att vädret ska hålla i sig hela veckan. även om dom sagt att det ska göra det :P


Läckö Slott på Kållandsö
Kommentarer
Postat av: emmie

dedär e verkligen ett vackert slott, tillskillnad från vissa andra...........

2008-06-02 @ 00:25:33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0