KAOS

man åker och handlar. på vägen in slår mig tanken att det förmodligen är en del folk i affären eftersom det är nationaldag och röd dag imorgon. jaja, skit samma. hujedamäj!!! först blir det ju en bilkö in till parkeringen för vissa ska ut och vissa ska in. men då är det något pucko i bilkön som inte pallar vänta eller något och börjar köra om på vänster sida, när jag ska svänga vänster!!!! han får tvärnita såklart och jag kör vidare in på parkeringen. JA, en plats direkt. ni vet vårt torg  är inte stort så här slåss vi om platserna :P ska köra in på platsen. en snubbe håller på att lasta ur sin kundvagn bredvid och tycker det är bra att putta ut sin kundvagn mot min bil så jag får tvärbromsa och vrålblänger tills han flyttar den. herregud. kommer in i affären och blir såklart påkörd av en kärring med barnvagn, på hälen. AJJE!!  kilometerlånga köer SUCK. kommer ut till parkeringen igen. då står det kärringar mitt i vägen med kundkorg och stoppar ner blusen i kjolen. MITT I VÄGEN!!! kör ut. elin tar en annan väg för annars kommer man typ knappt ut. står i korsningen. JA, här hinner jag köra ut. synd bara att elin har treans växel i när hon ska köra iväg. TVÄRSTOPP!! som tur är stannar jag inte mitt i vägen men får dock backa lite ändå. PINSAMT. men sen hände det inte mycket mer.....
Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, det va faktiskt liiiiiite roligt=)

2008-06-05 @ 21:49:47
Postat av: emmie

AAAAHAHAHA (hämtar andan ) HAHAHAHAAAA

2008-06-05 @ 23:54:00
Postat av: erica

oooh, le look ju xD

2008-06-06 @ 15:35:27


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0