men jag klagar inte

idag har det varit varmt! igen! jag börjar undra om det verkligen är sverige jag befinner mig i. känns som utlandet för tillfället iaf. men jag klagar minsann inte. bara lite ibland när jag håller på att smälta bort :P men så här får det inte vara när jag ska jobba hela juli. då kan det gött regna konstant så jag slipper ha ångest över att jag sliter som ett djur höhö. idag har det minsann bara slöats. legat i trädgården och läst :) för tillfället finns det inget bättre. det ärju såååååå skönt. införskaffade även en solstol idag :)

perfekt! nu ikväll är det förhoppningsvis taco/fajitas och Arn som gäller. men fredrik har jouren och han åkte iväg vid halv 6 och är fortfarande borta och jag vet inte när han dyker upp. jag börjar ju dock bli aningens hungrig så snart skiter jag i han :P

bajjå
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0