snörvel

ingen uppdatering igår för det hände inget igår. försökte sola men det blåste så så jag sket i det. sen storstädade vi. stockholmarna kommer ju imorgon och då måste det se najs ut. skönt att det är gjort så jag slipper tänka på det idag.

idag ska jag iväg till min parktik. ska säga hej då till ungarna och även lämna tillbaka böcker till min handledare. känns så där att göra det. känner inte för det precis men det är bara 1,5 timme det handlar om så det ska jag väl överleva. efter det ska jag vidare mot staden. ska där köpa en webcam till emmie så hon kan snacka med sin lärare på tisdag. tror det är något prov eller liknande som ska göras muntligt. efter det ska jag vidare igen ock försöka hitta ett nytt duschdraperi. vårt gamla har definivit gjort sitt nu. men jag vill iinte ha något dyrt så jag får se vad jag hittar :P mer händer det inte idag tror jag. ska sen sitta och vänta på att imorgon ska komma så att de kommer hit :) ska bli suuuuperskoj hihi. lääängtar!!

skynda skynda:)
Kommentarer
Postat av: emmie

VI KOMMER! VI KOMMER!

2008-06-09 @ 16:43:23


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0