stirrare

köksvärdinnan på mitt semvik. är helt skum. vet inte om hon hatar mig eller vad  det är. men sen dag 1 har hon stirrat på mig. och jag menar fan inte på något diskret sätt utan hon stirrar på mig när vi alla sitter och käkar frulle och sen kan hon bara glo på mig ibland. och då blir jag helt knäpp på det så jag glor ju på henne för att se om hon stirrar på mig och då ser hon att jag glor och då tror hon säkerligen att jag stirrar på henne och då stirrar på hon tillbaka. har blivit lite av en ond cirkel. men det var fan hon som började. och det är störigt när folk stirrar helt odiskret!!!!

annars då? jo, slutade ju 13 idag så jag har inte sletet ut mig överdrivet men jag är sjukt trött nu. klockan är snart halv 12 så jag är på väg mot sängen iaf. har inget vettigt mer att skriva idag. imorgon händer det nog inte så mycket heller. kanske en sväng till stora staden men får se. nu ska jag soooooooooooova :)

ciao
Kommentarer
Postat av: emmie

aaahahahahahaa

2008-06-28 @ 12:10:43


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0