bättre idag

bloggen är aningens seg idag så får se om detta inlägget funkar att lägga ut sen :P idag vaknade jag på ett lite bättre humör än igår, tror jag iaf haha. får hoppas det annars blir det inte mycket gjort idag heller. verkar som att det blir bättre väder idag. det var inte dåligt igår men det blir nog varmare idag, hoppas på det iaf.

idag ska jag försöka sätta mig och plugga. har redovisninge imorgon så jag måste helt enkelt. inte så mycket att skriva för inget ska lämnas in ändå. sen måste jag även posta papperna till polisen så dom kan kolla upp så jag inte är pedofil så att jag sen kan skicka in det till vikariepoolen :P jag håller mina tummar haha.

annars är det inte mycket mer på schemat faktiskt. ser verkligen fram emot ikväll och desperate housewives, åååååh vad spännande det kommer vara idag hihi. jag har kommit fram till att jag är lite av en serienörd. följer en jääkla massa haha. men det är ju så bra lixom.

näe, nu blir det en långpromenad med theo.

bajjå
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0