blubb blubb

känner för att ringa emmie just nu men jag har absolut inget att säga så jag vet inte om det är speciellt lönt :P jäjä, får se hur jag gör med den saken. nu är iaf dagen snart slut. blev dock ingen trädgårdspåtande. vi har inte alls känt för det så det får bli någon annan dag höhö. åkte och köpte glass förut på Birgers! ojoj så gott det är. jag valde ägglikör med choklad, strawberry cheesecake och regnbåge. MUMS säger jag bara. kändes verkligen som att det var sommar när vi satt ute och åt våra glassar :) och snart är det juni!!! härligt härligt.

imorgon är det skola och redovisning. vi ska redovisa om anthony fleming. va? vet ni inte vem det är?! mäh ;) han som upptäckte penicillinet (av en slump dessutom). vi börjar 8.15 och slutar 15.00. kommer vara en riktigt seg dag men sen är det bara en dag kvar ju.

nu rusar jag

bajjå




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0