borta med vinden

aaaah, vilken härlig dag det har varit idag. 30 grader varmt och jag har legat och stekt i trädgården med en riktigt bra bok. lånade nämligen borta med vinden av emmie för att jag skulle ha något att läsa i sommar. var förstås aningens skeptisk till emmie val men lovade att jag skulle testa den iaf. och jag är helt klart fast. trots att jag bara har läst 3 kapitel. jag tycker att boken är så jäkla bra skriven. alla de beskrivningar av både personer och omgivning är helt underbara. känns som att jag sitter där bredvid scarlett och tittar ut över deras ägor :) ja har man inte läst boken så är det ett hett tips!! perfekt sommarbok eftersom den är på typ 1000 sidor :) kommer ta en stund att läsa den men det är bara bra.

idag har vi äääntligen fixat färdigt i alla rabatterna!!! känns ju helt underbart att vi är färdiga. segat har vi ju gjort men vi har gjort det iaf. det är väl ändå huvudsaken hihi. vad har vi mer gjort? inte mycket. jag har ju som sagt legat och göttat mig i trädgården så jag är lite fint röd/brun på ryggen nu :P och imorgon blir det en till härlig sommardag men då ute på kållandsö. där bjuds det på både middag och paj :) kan knappast bli bättre tror jag!!!










                            slit
Kommentarer
Postat av: emmie

ja sa ju de, vem ska man lyssna på när de gäller böcker om inte MIG liksom ;P

2008-06-02 @ 00:21:26


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0