bränd

aaaaah, jag har bränt sönder min rygg aningens idag :P sola förståndigt propagandan är något jag INTE lyssnar på haha. vem hinner med att sola lite i taget eller smörja in sig innan haha. nänä, fullt ös från början är min melodi! men dagen har varit väldigt lyckad iaf. emmie och jag satt och snacka om en massa olika grejer förut. känns alltid skönt att prata med min kära syster. älskar dig :)

sen kom ju barasara :) låg i gräset och prata om allt mellan himmel och jord. men vi kom in på om det heter en choklad eller ett choklad. enligt mig heter det helt klart ett choklad men sara höll inte alls med. här uppe heter det tydligen en chokladkaka. vem säger CHOKLADKAKA lixom. näe, det är helt klart jag som har rätt :P haha. men bortsett från det så har dagen varit toppen och hur skön som helst. en riktig sommardag.

imorgon kommer fredrik hem igen från tyskland. då får jag se om han köpt något till mig :P tvivlar på det dock. budgeten var ju begränsad och jag tror han prioriterade öl ;) men men, får la se.

men, nu sitter emmie här och glor så nu vägrar jag skriva mer.
bajjå
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0