brunhårig

idag har det varit fullt upp men ändå inte kan man säga :P gick väl upp dig 10 och gick en långpromenix med theomannen, sedan bar det av mot affären och lite frulle-och matshopping. ätande av frulle och sedan har vi påtat i trädgården i 2 timmar. himmel vad ogräs det växer. och det sitter ju för tusan som berget så man drar och sliter så svetten rinner. eller ja, nästan iaf :P sedan var det lite prat med emmie för hon skulle till jobbet och ville ha sällskap. lite värdelöst tjatter där, men ack så trevligt :) och sedan vågade jag mig på en liten utmaning som! jag jag blekte håret lite :P vill ju ha brunt hår nu i sommar så att det kan bli lite ljusare. inte blont men brunt. jag lyckades riktigt bra tycker jag. trodde inte att det tog först men när jag duschat och fönat så var det minsann brunt haha. så jag är nöjd som attans.

ikväll är det ju såklart eurovision songcontest som gäller!!! jag tror jag kommer tråka ihjäl men jag måste ju glo på det ändå. är bara ett måste. och jag har fått med fredrik oxå :) vi gjorde en deal igår, nämligen att om han skulle få dricka öl igår (vilket ju innebär att jag inte får dricka utan var tvungen att köra) så var han tvungen att glo på eurovision med mig. hihi. får se hur länge han står ut :P jag har inte hört några låtar men jag tror stenhårt på perrelli. hon borde kunna det där nu ju!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0