cashmere mafia - girlpower

har nu äntligen satt igång att kolla på den serien och jag är helt klart heeeelt fast. tycker brudarna är helgrymma. gillar verkligen när det görs serier där brudarna är fulla med girlpower och ös. alla 4 kvinnor är karriärkvinnor som siktar mot toppen men klarar av snubbe och barn ändå. tycker absolut att det behövs bevisas att man inte behöver vara en bullmamma som ger upp allt för familjen, om man nu inte absolut vill göra det förstås.  :) helt i min smak helt klart. och jag gillar musiken som de har med. vissa låtar skulle jag vilja ha men har ju inte en aning om vem som sjunger dom :/ får nog fasen forska lite i detta tror jag.


coola brudar
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0