dagen äro till ända

nu äntligen är jag hemma efter dagens äventyr. dagen ute i naturen var faktiskt förvånansvärt bra. jag trodde det skulle vara skittråkigt men jag hade det allt helt ok. vi håvade i sjöar, glodde på djur och växter ich liknande. låter inte alls spännande men jag är helt klart positivt överraskad. men jag ska ju erkänna att jag är glad att det är gjort också :)

nu på kvällen har vi ju varit på kalas hos fredriks syster. bjöds på grillspett och efter det blev det marängtårta (sådan som på noels kalas, emmie :)) underbart gott vare.

men nu är jag iaf trött i kropp och ögon. känner bara för att krypa ner i sängen och sooooova länge länge länge :) och det ska jag också haha.

god natt
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0