dags för sängen

ja nu ligger jag i sängen och funderar på att ställa klockan och sen sooova. känner inte för att gå upp tidigt imorgon men jag måste städa innan emmie anländer och eftersom jag varit lat idag och inte gjort det så får jag lida för det imorgon :p så där roligt..

jag har börjat titta på dirty sexy money på femman, det är en ganska komisk serie faktiskt. svinrik familj som sprider pengar omkring sig och har knasiga problem haha. helt i min smak.

tittade ju även på sanningens ögonblick idag, men det var lite av en besikelse faktiskt. inge roliga frågor och killen som var med var lite konstig. hoppas det är lite bättre klös i bruden som är med nu. jag vill ju veta en massa dirrrrt och jag vill ha förnedring på hög nivå, annars kan det minsann vara tycker jag :) det kallar jag underhållning haha...

näe, nu får jag väl sova så att jag orkar upp imorgon. saknar fredrik lite faktiskt. skönt att vara själver men nu har jag långtråkigt :P men imorgon kommer ju emmie :)

god natt
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0