det kliar på mig!!!!!

jag håller på att få panik!!!!! det känns som att det kryper fästingar på mig överallt. beror på att jag har tagit många fästingar på theo såklart men jag har även hittat en fästing i sängen och en på en badhandduk. känns inte fräscht alls och det får mig att tro att dom är över hela mig. så nu kryper på det på mig. gah, blir helt tokig!!

sitter iaf just nu och tittar på top model. är ju final ikväll :) det är jenah, chantal och saleisha kvar och jag håller stenhårt på chantal såklart :) gillar inte dom andra två överhuvudtaget. HEJA HEJA HEJA :)

förut när jag trodde att det stod mat på schemat så kommer fredrik och vill städa!!!! på en ONSDAG! kände inte alls för det. speciellt inte när det är matdags för mig. men jo då, fick  allt ta och städa, huh!! jaja, nu är det gjort iaf. och mat har jag oxå fått, tack gode gud!

näe, över till antm!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0